Zaal zalen zaaltjes

De Blaisantkerk beschikt over 5 verschillende ruimtes, die elk apart of samen gehuurd kunnen worden.  Dat kan zowel voor een eenmalig event, als voor langere huurperiodes.
Thuis Zalen Video Fotopagina Contact Over Steun ons

Blaisantzaal

Bovenzaal

Bar en Keuken

Stille ruimte

Lounge

Gorettizaal

meer info meer info meer info meer info meer info meer info
© 2019 Blaisantkerk

DOIC vzw

Blaisantvest 37 9000 Gent Ondernemingsnummer: 0533.957.680

Info en reservaties:

info@blaisantkerk.be 0473 727 816 of Leo Proot 0475 920 174
Zalen

Zaal zalen zaaltjes

Gorettizaal

Rechts van de grote zaal bevinden zich twee kleinere ruimtes die dienst kunnen doen als loges, kleedkamers of vergaderruimte.

Stille Ruimte

Boven in de nieuw aangebouwde volumes bevindt zich de serene ruimte. Deze kan opgedeeld worden in twee kleinere volumes. Geschikt voor zinbeleving, meditaties, yoga of eveneens als vergaderruimte.

Lounge

Nood aan een kleine gezellige ontmoetingsplaats? Dan is de Lounge een uitstekend plek voor een babbel, een kleine vergadering, een gezellig onderonsje. Het heeft directe aansluiting op het buitenterras van het buurtpark.
meer info meer info meer info

Bovenzaal

Deze ruimte op de eerste verdieping is een modern vergaderzaaltje voor maximum 14 personen.  Kan samen met de aanpalende stille ruimte als één groot lokaal gebruikt worden.
meer info meer info

Bar en Keuken

Deze moderne koude en/of warme keuken is voorzien van alle comfort en kan samen met een van de andere lokalen gehuurd worden.
meer info

Blaisantzaal

Met zijn meer dan 300m² heb je de grootste ruimte.  Geschikt voor grotere evenementen, concerten, theater, als repetieruimte, voor vormings- en opleidingactiviteiten of manifestaties voor een groter aantal deelnemers.

DOIC vzw

Blaisantvest 37 9000 Gent Ondernemingsnummer: 0533.957.680